2.8.10

בשבילי, היא יפה ככה (שיר)













בשבילי היא יפה ככה..

"אני אוהב אותה ככה .. גם ללא איפור כלל"
"בשבילי היא יפה בכל צורה"
--
גבר ואישה ליד דיילת היופי ( היפה), באחד מסניפי רשת הפארמים הקרובה
האישה שלו יושבת על הכיסא הגבוהה, בטוחה בעצמה
פניה נאות, שערה מלא וכהה
--
הדיילת, בחורה בשנות השלושים לחייה, שזופה מלידה , שטנית עם עיני תכלת
כמעט ללא מבטא רוסי, מוכרת מוצרי יופי איטלקיים
בחן
בטעם
בעדינות
--
היא משחה את פניי האשה
הגבר , עמד ובחן כל תנועה
אולי בחשדנות מה אולי מתוך שעמום
--
כשפניה היו מאופרות חלקית, הם החליטו שמספיק להם ודי
והוא בעצם "אוהב אותה טבעי"
ירדה ממרום הכסא, אמרה תודה בביישנות והלכו להם..
--
אמרתי לו שאני לא צובעת, לא מותחת, לא אוהבת שכבות
שאולי טבעי זה הכי ..
אולי
--
ניגשתי לאותה דיילת שעזרה לי באדום הזה ,הדובדבן
ממש לא מזמן
הבטתי בעינייה וביקשתי "כמו שלך"
"אויי , אני כל כך ממהרת כל בוקר, מורחת מה שיש..
לוקחת קצת מזה ..מערבבת"
--
מה יפה יותר לעיניים ירוקות וללא ירוק זוהר סביב?...
"תעצמי את העיניים "..
פעם ראשונה שהרשתי לדיילת יופי
לתופף בנועם על עיניי..
אצבעות דקות, בטוחות, נעימות
ולי יש עין ירוקה עוד יותר

--
רכשתי לי קצת צבע, קיבלתי דוגמיות חינם..
"אני אוהב אותך כמו שאת ,יפה שלי "
גם בלי
...
Creative Commons License
יצירה זו מופצת תחת רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי-איסור יצירות נגזרות 2.5 ישראל של Creative Commons. website counter
  • Google News