1.8.10

אל תתפשט לי עכשיו (שיר)

אל תתפשט לי עכשיו
אתמול
חנות לבגדי גברים
אני נכנסת, ממהרת
מחכים לי ..
--
מסובבת גלגלי בגדים
בוחנת ,מידות, צבעים, בדים
--
הוא מציץ מתוך החנות..
"אפשר לעזור"?
"בינתיים לא, תודה "
--
העמסתי מכנסיים,חולצות וגופיות
קלאסי 100% כותנה
רך,עדין ,מלטף
כמעט ללא הדפסים, ללא זהבים
גם ללא ניטים או שרוולים חתוכים
--
בתוככי החנות התלבטתי עם מכנס קצר ביד
האם המידה תתאים - לו
--
המוכר מתקרב הוא רזה, גבוה,נאה, תווי פניו מזכירים לי מישהו מוכר, מאוד
"צריכה עזרה" ?
.."אני מתלבטת אם זה יתאים.."
"האם הוא כמוני פחות או יותר?..
את רוצה שאני אתפשט..אני רגיל פה, כמעט כל היום.."
"ככה תדעי.."
"תודה, לא, אני אסתדר.. טביעת עין קטנה, לא יותר"
הוא חייך
גם אני
--
שילמתי,ויצאתי
בסיבוב ליד,עברתי שם שוב
הוא התפשט..
לפני מישהי אחרת

Creative Commons License
יצירה זו מופצת תחת רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי-איסור יצירות נגזרות 2.5 ישראל של Creative Commons. website counter
  • Google News