29.6.10

לוליטה למפיקה בשערה (שיר) 2010

לשמוע אותך מצמרר אותי, אני כבר לא יודעת אם זה עושה לי טוב
אבל..אם יכולתי עכשיו
-
לא נרדמת ..חזרתי מהעיר הגדולה
אינני נוסעת לשם בקרוב
עוד לפני שיצאתי התבסמתי בבושם לוליטה (למפיקה) שאינך מכיר
שמתי צמיד כסוף דק על רגל ימין
מעל היתה שמלה מיני חדשה
יצאתי לדרך
-
לוליטה למפיקה גם בשערה
היא לא מצאה מנוחה
-
נשים עגלגלות עם חצאיות מעבר באו לקראתה היום ברחוב
זו הצבועה בבלונד לא מחמיא
נתנה בה מבט חטוף וסקרן
-
והיא כלא רואה
מהדסת על עקבים גבוהים
נוקשת בצעדים מהירים על המדרכה
חצאית שחורה מתנפנפת
חולצה שחורה
לוליטה למפיקה גם בשערה
-
החצאית השחורה הקצרה
וגופיית הכתפיות השחורה
מסוג הבגדים שלוקח בדיוק שנייה
מקופלים צמוד כל כך לקופסא ..
-
אישה של גברים-ויותר של אחד
-
הוא מסעיר אותה יותר מכל גבר
ידעה שכשיפגשו הפעם הזו תהיה אחרת
-
כשנסעו גילתה לו -לך בנגיעה אחת רכה
....
"הייתי עוצר בדרך .... "
והיא : "ככה בדיוק .."
כבשה תשוקתה
-
ימים אחרי הכינה שוב את הקצפת המבושמת ..
-
כבר מאוחר. עכשיו אני בדרכי חזרה
אני לא נוסעת יותר לעיר הגדולה
?אתה שומע
אני לא רוצה
הייתי שמה ...ורציתי לחוש דמותך
רציתי הביתה
ואותך
-
חזרתי הביתה למקלחת חמה, נוספת זה היום
לשטוף מעלי
-
איתך' אני נשארת כל היום'
אוהבת אותך
אתה חייב להריח את לוליטה בשערות ראשי
חני הראל © כל הזכויות שמורות
Creative Commons License
יצירה זו מופצת תחת רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי-איסור יצירות נגזרות 2.5 ישראל של Creative Commons. website counter
  • Google News