27.6.10

4.7.2010 בוא כפי שאתה (שיר)

 
רציתי לומר לו
בא (כבר) כמו שאתה
------
אנא אל תפחד
ממני
פשוט -בא כפי שהינך
-אל תנסה להרשים או להוכיח (לי) דבר
אינך צריך
גם אני-אינני צריכה
-הישאר לרגעים אולי לכמה שעות
מותק, נסה - לא להתמכר
-
תן לעצמך
ולי
להרגיש
אני יודעת איך..אני חושבת שאני זוכרת
-
מותר כאן הכל
לדבר ולשתוק ולצעוק מבלי לתכנן מראש וגם -על כל דבר
-
לאחוז בך. לחייך. להביט לעינייך
מבלי לשמוט ממך את האישונים
להביט לך למרחק הזה שבפנים שתוכל לראות
כמה
אני רוצה
להרגיש אותך קרוב
*
:רציתי לומר לו
פשוט בא
תן לי בשקט להוריד-ממך
את הכסות הדקה שאתה עוטה - הרכוסה בכפתורים וברוכסן
תן לי להפשיט אותך ...
עמוד מולי
אתה יכול
עצום עיניים
תן לי להפשיטך
גם במבטים
ואחר כך גם.. אותי
-
אולי תראה פעם.. כשאבכה
מבלי להתבייש
להתרגש לגמרי-לידך
-
לרצות שוב הפעם וכל פעם מחדש,איתך
??מה ? האם אינך מוחמא
-
לטף לי את הראש אני רוצה לנוח. אצלך. פנה לי מקום כאן על ברכייך
--
כמו שזה טבעי (לנו) לדבר עברית
כמה טבעי יכול להיות לעשות-איתך -אהבה
-
.אם רק הייתי יודעת מדוע באמת אינך בא
----------------
חני הראל © כל הזכויות שמורות
קודם: פגישה
קודם: נשיקה אחת
Creative Commons License
יצירה זו מופצת תחת רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי-איסור יצירות נגזרות 2.5 ישראל של Creative Commons. website counter
  • Google News