12.10.11

השמלה השחורה הקטנה (שיר)

השמלה השחורה הקטנה

איני יודעת כמה שנים
היא שכבה לה בארון

מקופלת
במדף גבוה מהרגיל, קצת רחוק מהבגדים של היום-יום
הושטתי את היד וברגע היא היתה בידי
כבר אינה תלויה לה על קולב פלסטי שחור או צבעוני

היתכן שעברו 10, 12, 14 ואולי אף יותר שנים מהפעם האחרונה שלבשתי אותה..?
אני מתאימה לה גרביונים דקים נעליים שחורות- גבוהות- עקב ..
"לא ראיתי אותך אף פעם בשימלה" ריפרף הוא
זה שיודע משהו בנעימות ענוגות
--
האם השמלה תתאים לי ?...
האם אוכל ללבוש אותה ?
-
אתמול נערך הניסוי
כבקסם היא עלתה ..
שמלת מיני שחורה
קטנה
עשויה קטיפה, צמודה
-
שעות של הליכה קרוב קרוב ובחוף הים לא עשו לנשמתי
..מה שהקטנה הזו עשתה לי ברגע אחד


חתלתולת צ'שייר: ‏30/1/10 19:29
השימלה הקטנה הזו, עושה משהו לכל אישה. משנה את הלך הרוח, גורמת לה להרגיש נשית יותר, עדינה...כמו קסם

‏30/1/10 19:36

זו הרגשה טובה ..
אולי זה יכול להיות 'פטנט' לחברות הקוסמטיקה =מארז של קרם פשוט (שלא עושה בעצם כלום)+שמלה שחורה קטנה. תרגישי ותראי צעירה(יותר) ברגע ..

:ליאתz ‏30/1/10 20:43

כמו תמיד, אני אומרת: די לשימלה השחורה אבל השלישית או רביעית כבר תלויה לה בארון. תמיד מושלמות בפשטותן.  יוסי בר-אל ‏31/1/10 18:35
שיהיו לך רק רגעים שכאלו ...  הולמס ‏31/1/10 19:11

העם דורש אילוסטרציה ויזואלית מקיפה וכוללת

פלא שלא השתנית
ונפלא מה שהיא לך עשתה בלב
 פרמינה דאסה ‏3/2/10 13:26

נהדר מתוקה......
איזה כיף.....:)
  שרית - צרכנות ‏10/2/10 21:25:


תודה רבה לכולכם חברים
רק ממש לאחרונה נערך הניסוי ב- 4 עיניים היה טוב ..
adikahan ‏11/2/10 19:55:

סוג של "תתחדשי"   המון חרמון- הסוויטה. ‏19/2/10 22:50
את רואה חנית,
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים
תרתי משמע...
בני
 הנץ דואה ‏27/2/10 22:11:
אין כמו שמלת מיני שחורה..

טעימות

כשסיים לדבר איתה כבר חש
כשהניחה היא את השפופרת היא רצתה
-
כשידעה שכל רגע ינקוש
לבשה בקושי את מה שלבשה
הכתימה שפתיה באדום הזה כלהבה
-
אם יכלה היתה מזמינה אותו למסע של טעימות
שיימשך יממה אחת שלמה
לא יכלול מזון ומשקה
מלבד מה שיציאו
אחת לשניה
-
כשעמד בפתח
עומד ללכת
הוא והיא רצו את כל שהיה
מהתחלה
-
הוא הותיר בה את ריחו
וסימנים שלא מחתה

 
איך לגרום לו להסמיק

בין לבין ..
שאלתי אותו עם הקדמה קלה
את השאלה שלא נשאלה
אף פעם
"תגיד לי .. אתה נשוי ?.."
התשובה שלו כרגע לא רלוונטית
גם לי היא לא היתה אז
זה לא הראשון שלו (הסומק) אבל המפתיע ביותר..
אך.. כמה שזה קל לפעמים ..
--
ולא נדבר כאן על הסומק שלי, כן ?...
--

תגובות

אילן נחום ‏21/11/09 09:40
סומק זה תבלין מצויין!

חני הראל. ‏21/11/09 19:23:
תודה , אכן .. :)


דודי מחפוד ‏23/11/09 23:19:
סומק בלחיים וחם...


Tamara. ‏1/1/10 10:15:
אוהבת לגרום לו ... להסמיק :)
מתחברת לגמרי.


הנץ דואה ‏27/2/10 22:12
איך אפשר שהתשובה לא תהיה חד משמעית, אני תוהה..

מסג' סיני
Creative Commons License
יצירה זו מופצת תחת רישיון ייחוס-שימוש לא מסחרי-איסור יצירות נגזרות 2.5 ישראל של Creative Commons. website counter
  • Google News